Tisdag… minst göddiga dagen i veckan!

Publicerat: 13/09/2011 i Uncategorized

Man gillar ju inte tisdagar! Det är nog hatdagen nr. 1 i veckan. Långt som fan från helgen, och man börjar redan bli sliten på jobbet :)

Igår var jag ganska sliten i kroppen efter ett tungt crosstrainer pass på Söndagen. Jag gillar att köra max motstånd på crosstrainern och sedan bara pumpa på tills benen domnar!

Oftast kör jag 10 min max, 10 min på level 15 och snabbare tempo och varierar det lite. Riktigt skön genomkörare och lite skonsammare mot kroppen!

Det blev varje fall 30 min crosstrainer igår och 10 min promenad i uppförsbacke som lite cooldown. Ett mediokert pass, men helt klart vettigt att varje fall motionera lite och få upp pulsen.

Hade möten hela eftermiddagen så fick inte i mig något bra mellanmål heller, så kände mig lite tom vid träningen. Dock inga ursäkter! Bara att känna efter idag hur kroppen mår och kanske ta en vilodag! Börjar bli lite sliten i benen och vill ju kunna ge 100 procent när jag kör!

Kosten igår var sisådär, men godkänd:

 

I övrigt gick jag igenom garderoben med överdelar och la undan lite saker som jag inte kan ha längre. Nästa fas blir att kolla om det finns några slitna kläder. Känns tveksamt, men lika bra att köra en ordentligt koll om man endå ska ge bort saker!

Gillar ju nästan bara att ha på mig skjortor, pike’ tröjor och rugbys + görriga mjukisar såklart! Blir ju att man sammlar på sig en del genom åren…..

 Blev som sagt en liten rensning, men det finns tillräckligt med sortiment fortfarande:

Förut var allt sorterat i färgskala… men det pallar jag inte längre!

Ha en bra dag!

// Kaptenen

 

Kommentera

