Mittwoch

Publicerat: 14/09/2011 i Uncategorized

Tjenare,

Onsdag och lite ny Design på bloggen sedan igår. Håller på och skissar på en het ny utformning så testar runt lite. Vill få den lite mer personlig bloggen =)

Hur som helst så tog jag tillslut vilodag igår då jag var helt utsliten i skallen framförallt. Orkade inte ens laga mat på kvällen för första gången på mycket länge!

Idag känner jag mig lite bättre men endå ganska sleten! Men idag är det träning på schemat, så det är bara att köra tungt!

Gårdagens sjukaste var att jag somnade på soffan på eftermiddagen för första gången på mycket länge och vaknade kallsvettig efter en dröm om lösgodis!!! Riktigt sjukt!!! ha ha!

Inte för att det blev något godis för det, men den här ändringen av livsstil ger faktiskt vissa oanade bieffekter!! ha ha!!

Gårdagens kost nedan:

Vet inte om jag har sagt det innan, men de kostillskott som jag änvänder är:

Multivitamin, Omega 3 caps, Äpple Cider Vinäger caps och Proteinpulver samt BCAA i samband med träning.

Inget komplicerat eller konstigt, utan mest lite tillskott för att jag ska må bra och få i mig tillräckligt utav vissa ämnen :)

Ha en bra dag nu, så hörs vi!

// Kaptenen

 

 

Kommentera

