This is how we do……

Publicerat: 15/09/2011 i Uncategorized

Tjenare!

Har haft en bra kväll, natt och morgon – så tänkte att jag uploadar det här lite snabbt :)

Jobbade igår, sedan bar det av hem för att handla, tanka och göra allt sånt där alldagligt som man verkligen njuter av! Passade på att köra 2 diskmaskiner också och en tvätt, så nu är mina träningskläder rena och luktar fin fint igen!!

Gick sedan ner till gymmet och plågade mig igenom 5km intervaller. Upplägget var att jag skulle promenera 45 sekunder, springa i riktigt högt tempo 1 minut och sedan repetera tills distansen var klar. Det var förbannat jobbigt! Sprang ju ganska snabbt de första 10 intervallerna, men sedan började ju musten ta slut. På slutet var det nog inte kanontempo, men det känndes som en riktigt bra övning! Gillar när det brinner i lungorna mot slutet!

Efter det bjöd jag mig själv på hemlagad mat som vanligt! Torsk med currykryddade wokgrönsaker och en liten omellet på 200 gram äggvita för att fylla ut lite proteiner!

Kroppen har ju lite svårt att orka med allt man gör fortfarande, men nu känner jag verkligen resultaten på riktigt! Man känner att det bara rinner av för tillfället! Det är en utav de mest motiverande känslorna jag upplevt – så bara att köra på och vara strikt med sitt upplägg. Planen är ju noga genomtänkt och lika så utförandet!

Gårdagens matintag var bra. Gillar att jag kan lassa på med rejäla portioner volymässigt när jag håller fettet nere. Det är gött o få känna sig ordentligt proppmätt!

Ha en bra dag nu!

Cheers!

Kommentera

