TGIF!!!

Publicerat: 16/09/2011 i Uncategorized

Tjenare!

Grymt skönt att det är fredag och att veckan har gått bra såhär långt!

Jag åker som sagt till vännerna i Holland över helgen, och sedan är det jobb utanför Prag Måndag-Tisdag.

Blir ju ingen invägning denna veckan, utan den blir på fredag nästa vecka, och den sista på 10 veckors perioden blir på fredag den 30e Septemeber.

Lördagen den 1a Oktober ska jag nämligen på bröllop och fira Carl och Emilia, så då är det fridag! :) GILLART!

Gårdagen var bra, och jag unnade mig mina första godisbitar på ett par månader. Dock bara 3 bitar, men de var goda som få :) vit choklad sitter aldrig fel! Hade svårt att få tiden och maten att räcka till igår, så hamnade trots chokladen på underskott. Spelar inte så stor roll om det är exakt – ibland måste man få ta del utav godsakerna också!

Var ju lite tungt när Noppe och Tjonken hällde upp var sin Single Malt och pilsner på eftermiddagen, men det får man ta!

Erixon sket i drycken och storhandlade på City Gross istället. Fick med mig halva charken, så nu e frysen smockfull!

Sedan blev det 3km löpning, mat och sängen! Inga genvägar här inte! 3e passet för veckan avklarat och även det sista pga mina resor. Har med mig träningskläder och räknar med ett antal promenader dock!

Eftermiddagen spenderas på kontoret, taxi till flygplatsen och sedan tåg till Bergen Op Zoom på Holländksa kusten. Blir nog fint det där. Verkar bli en sväng till Antwerpen under morgondagen också! Gammla hemkvarteren!

Avslutar med gårdagens kost, och önskar alla läsare en trevlig helg!

// Kaptenen

 

kommentarer
  1. Deliquate skriver:

    Blir riktigt motiverad av dig, har själv gått ner 45 kg på egen hand men har nu stått stilla väldigt länge…
    Dags att börja träna och börja räkna kcal i höst igen – svårt när bästa vännen och morsan är omåttligt förtjusta i att bjuda på tårtor och annat skit.
    Bra namn du har på sidan också ;)

    Kram
    Lotta Fröjd

  2. Mr X skriver:

    Glöm nu inte att köpa med ngt gott för srupen, när du själv skall ta det lugnt

Kommentera

