Holland, Prag och Tyskland

Publicerat: 20/09/2011 i Uncategorized

Tjenare bloggen och alla läsare!

Har de senaste dagarna avverkat diverse länder och diverse möten. Affärerna har gått bra hoppas jag, och mötena har varit possitiva.

Helgen var något stökig, och karaktären sviktade för första gången på länge. Som tur vad så har jag tagit tag i det igen, och jag fick ett underskott totalt på veckan trots allt.

Dock var det inte enligt plan, och jag gillar ej avvikande saker!

Nu är det ju så att man inte kan göra något ogjort utan det är bara att se framåt! Kämpa som fan fram till invägningen på Fredag nu och börja få i sig mer proteiner nu igen när man inte är på resande fot som man varit de senaste dagarna och fortfarande är. Lite besviken på mig själv – men jag vet att jag kan förbättra det vilket är positivt.

Helgen var för övrigt jävligt rolig och jag har riktigt saknat att umgås med vissa vänner där nere! Ett positivt inslag helt klart som jag ej hade haft ogjort om jag fick välja. Så  bara att vara strikt nu!!!

Ljuger ju aldrig för mig själv eller mina läsare, så aningen opepp när man summerade allt dag för dag!! Men nu kör vi till Fredag!!!

Kosten Fredag-Måndag:

Kollar man sammanfattningen ser man ju varje fall ett snitt under veckan på under 2000 kcal per dag vilket endå får anses som mycket positivt när man kollar till helgens kcal intag. Bör generera en viktminskning och kombinerar man det med 4 bra dagar i början på veckan så tror jag på ett bra resultat. Ska bara dra ner på kolhydraterna igen så att jag inte håller så mycket vätska som det känns att jag gör nu!

Sammanfattningar nedan:

 

Nu hoppas jag på en lugn och säker resa hem från Prag så hörs vi av imorrn!!!

// Kaptenen!

Kommentera

