Middle of the week!

Publicerat: 21/09/2011 i Uncategorized

Tjenare!

Mitt i veckan och back on track!

Har kommit hem från min lilla mini resa och känner mig motiverad som fasen! Helgen var om möjligt en ännu större motivationshöjare än vad den slet på kroppen!

Troligt är att jag ej kommer nå mitt mål nu tack vare detta på 10 veckor. Men målet ska ju nås trots det! Så bara att bita ihop! :) Känner mig laddad att köra en riktigt strikt helg!

Gårdagen efter mitt inlägg var en transportsträcka mot sänger och bjöd endast på film, mat och chill på diverse flygplatser och flyg ! Han med filmer faster på flyg 2 och den var väll ingen höjdare direkt kanske. Annars höll jag kosten helt OK för att vara en resedag, men känner att kroppen behöver komma in i mina strikta rutiner igen. Skönt att jag nu satt i mig 500 gram kvarg med funlight till frukost och vet att dagen kommer bli grymt bra!!!

Ikväll blir det att springa också, och det är ett välkommnat pass kan jag lova! Ska bli riktigt skönt!!!

Gårdagens kost nedan (ser fram mot en skärpning):

Kroppen skriker efter mer proteiner och det ska jag proppa i den de kommande dagarna!!!!

Ha det kanon så hörs vi!!

// Kaptenen!

 

kommentarer
  1. Mamma skriver:

    Är det här jag ska va. haha

  2. Martini skriver:

    Bara att köra vidare sista 10-11 dagarna av den här perioden. Du har trots allt en chans att nå det här delmålet, vilket såklart vore riktigt kul om du gjorde. Om inte så är det ju en nivå du kommer ned till vad det lider i vilket fall och det är väldigt tufft satta mål du har.

    Bjarne brukade prata om att om man siktar mot stjärnorna så når man som sämst trätopparna och du passar in där tycker jag. Du har lagt ribban högt och att du bara är i närheten av det uttalade målet ger ett riktigt, riktigt bra resultat.

    Oavsett om du klarar delmålet eller ej den här perioden så är du en vinnare!

    Det roligaste av allt förresten är inte bara den konkreta viktminskningen utan hur du tar dig an din ”nya vardag”. Att du ser så positivt på livsstilen du lever nu – att du ser på din strikta kost och hårda träning som en peppande och energigivande del av din dag. Där har du en väldigt bra förutsättning för fortsatta framgångar.

    Jaja, novell blev det visst av det här.

    Skulle egentligen bara skriva att det var skönt att ha dig hemma på svensk mark igen och att vi hörs en pling på plongen ikväll!

    • Johan Erixon skriver:

      Ha ha! Ja jävlar vad du fick till det som vanligt! Ja klart jag ska köra fullt ut, inget snack om saken! Sen är det ju faktiskt bara att utvärdera och sätta upp nya tuffa mål
      Mitt nya liv slutar ju inte för ett par halvdåliga dagar liksom :)
      E peppad och motiverad för att nå nästa nivå!

      Vi hörs senare, slår en pling på vägen hem!

Kommentera

