Invägning, födelsedag och annat trevligt!

Publicerat: 23/09/2011 i Uncategorized

God Morgon!

Det stämmer allså att idag är allas eran favoritbloggares födelsedag! 29 år ung och fräsch fyller jag idag, och det känns hur bra som helst!

Idag var det ju dessutom invägning, som jag kan erkänna efter helgens frossa var ganska så nervös. Nedan är resultatet:

Mål fas 2 (10 veckor): Max 125 kg

Startvikt – fas 2: 138.6

Invägning 1 – fas 2: 136.4

Invägning 2– fas 2: 135.4

Invägning 3– fas 2: 134.5

Invägning 4– fas 2: 134.7

Invägning 5– fas 2: 133.2

Invägning 6– fas 2: 130.7

Invägning 7– fas 2: 129.6

Invägning 8– fas 2: 129.5

Viktnedgång under veckan: 0.1 kg

Totalt fas 2: – 9.1kg

Det var ju sannerligen inte den bästa utav perioder, men heller ingen uppgång i vikt. Man får se det positiva och bara bita ihop igen! Vi har 4.5 kg kvar till delmålet 125 kg, och ävenom det ej nås nästa vecka så är det fortfarande så att inget nytt mål kommer sättas förän vi har nått dit! Full fart på gaspedalen nu helt enkelt!

Födelsedag innebär inga extra kcal för Erixon. Bara att inse att helgen som var straffade sig, så iår blir det ingen blåbärspaj eller tårta!

Gårdagen var mycket bra. Jag somnade 30 min på soffan när jag kom hem, och sedan blev det gymmet och 50 minuter tung crosstrainer. Kör på högt motstånd så att man mjölkar ut benen ordentligt. Efter det så blev det mat och chill fram till sängdags!

Kvällen kommer spenderas först hos bästa frisören Hanna på Hon & Han i Mjölby och sedan blir det middag hos Mor och Far med syrran och hundarna. Hunden Kurt (Mer känd som Klotet) fyller nämligen också år idag, och det är ju riktigt fröjdigt!!! Grattis Klotet!

Kosten igår var mycket bra och såg ut enligt nedan:

Har även passat på att införskaffa mig själv lite födelsedagspresenter :)

Sedan har jag en annan liten gåva till mig själv på gång. Men den är inte säkrad ännu, så den väntar vi med :)

Avslutar med att bjuda på gårdagens mäktiga dubbelregnbåge (dock i dålig kvalitet som vanligt):

Ha en bra dag! För det ska jag!!! //

Kaptenen

kommentarer
  1. Le Pit skriver:

    Grymt Jobbat Roffe!

    Du får dock ta och förminska bilderna, ser ut förjävligt :)

Kommentera

