Summering Vecka 38

Publicerat: 26/09/2011 i Uncategorized

Veckan gick som sagt jättebra kostmässigt förutom Måndag, Tisdag där jag inte fick i mig tillräckligt med Protein enligt mitt eget tycke.

Träningsmässigt gick det bra också. Det var första gången jag sprang 5km två gånger på en vecka, och det blev även ett hårt crosstrainer pass och en lång promenad samt en golfrunda. Över lag en riktigt bra vecka med andra ord!

För att summera kosten såg veckan ut som följer:

Med andra ord ett snitt på dryga 1300 kcal per dag under hela veckan. Det är riktigt bra det. Låååååångt under min BMR och det kan bara innebära viktförlust!! GILLART!!!

 Jag var ju heller aldrig riktigt hungrig utan känner faktiskt att jag klarar mig mycket bra på min mat. Orkar träna och pressa kroppen trots lågt kcal intag. Ska bli spännande att se vad som händer med träningen i framtiden när man går upp mot 2000-2500 kcal igen :) Kan bli riktigt bra det där!

Nu har vi ju börjat en ny vecka och det är bara att mangla på! Sammanfattning över idag och kost+träning kommer imorgon bitti!

Nu ligger en helgrillad fläskfile´i ugnen och det luktar så gott att det kommer bli sjukt svårt att hålla sig tills imorgon lunch ;)

Sov så gott alla läsare!

// Kaptenen!

Kommentera

