Andra dagen i veckan och veckans träligaste dag!!!

Publicerat: 27/09/2011 i Uncategorized

Normalt sett tycker jag Tisdagar är sämsta dagen på veckan.

Inte Måndag som endå går ganska bra för att man vilat och haft det bra i helgen, men endå jävligt långt från helgen = Tisdag… USCH!!!

Men som den positiva person som jag är så kommer jag ha en riktigt jävla bra Tisdag såklart!!! För det bestämmde jag imorse!

Sitter just nu och tuggar i mig en nyhet i mejeridisken:

Gillar att stödja Rosa Bandet – men i ärlighetens namn kunde keson ha varit bättre… De där hårda små sakerna på Hallonen är grymt obehagliga att tugga, och de sätter sig mellan tänderna!!! Dock är smaken helt okej, och det enda man kan säga är negativt är det ogörriga priset a 18 spänn på Hemköp :) Men det är ju ett val man gör!!

Hur som helst så kommer inte jag köpa några fler förpackningar när jag ätit upp min andra pga. kärnornas inverkan på hur behaglig produkten är att konsumera.

Igår så körde jag 5km löpning i skogen och det var som att benen tog slut efter 2-2,5 km…. Men skam den som ger sig. Man kunde ju valt den korta vägen hem och kört 3,2km, men det skulle ju inte vara speciellt givande. Bara att borar ner skallen, se ut som en tjurig G efter insläppt mål och trampa vidare!

JAG SKA KOMMA I FORM!!!!! – Det finns inga genvägar och jag är inte beredd att vika mig en millimeter!!!

Nu har jag ju sprungit 5km i skogen två kvällar irad dock, så om det blir någon träning idag återstår och se. Måste vila mina arma ben ibland också eftersom de får utstå det mesta trycket utav mina 130 kg när jag lunsar runt i skogen.

Igår hedrade jag min skola lite genom att köra i en tröja från ett utav mina favoritmärken Under Armour:

För er som saknar ”Kicks of the day” så beror det på att jag mestadels kör vanliga mer dressade skor under vinter halvåret… och jag gillar ej att ta ut mina sneakers i regn. Kundbesök innebär ju också lite mer dressad klädsel, och igår var ett par sprillans finskor på fötterna.

Derbysko utav ASOS:

Som avlutning visar jag gårdagens kost i vanlig ordning, och passar på att önska er en bra dag!

// Kaptenen!

kommentarer
  1. Mamma skriver:

    Duktigt lirat med tanke på hur trött du såg ut igår, så b lir jag impad av dina prestationer. Men det är ju som, du säger bara att hänga i och det gör du verkligen. Bra, Bra. Kram mamsi

  2. G skriver:

    Jag, tjurig när vi släpper in mål?!? Har aldrig inträffat!!! =)

Kommentera

