Middle of the week.

Publicerat: 28/09/2011 i Uncategorized

Tjenare!

Igår var ännu en bra dag, och jag käkade nyttigt även denna dag. stadigt flöde utav mat och bra intag ger resultat i slutändan så är det!

Skulle vilat men drog iväg och körde ett pass inomhus istället och det var grymt roligt! Man får säga att det var ett tag sedan!

Annars kan jag ej rapportera så mycket roligt ur bloggsynpunkt… Jag ska åka till Karlstad imorgon på kundbesök och sedan fyller kusinbarnet 18 år, så vi ska dit på taco kväll. Det blir nog trevligt tror jag :)

Ska försöka ta en vilodag idag, eventuellt en lättare promenad om inget roligt dyker upp som får mig att ändra mig! Måste även installera min nya pulsklocka!

Jag har även beställt lita nya tillskott som jag tror ska kunna hjälpa mig nå lite bättre form. Nytt proteinpulver, nya vitaminer och omega 3. Även en del magnesium och Zink. Ska bli intressant att testa på!!

I övrigt är det skönt med fint väder såhär under hösten, och man kan inte annat än att hoppas att det hänger i till Lördagens bröllop. På Fredag är det ju dessutom invägning och det peppar man ju på!

Nedan är gårdagens kost:

 

Ha det kanon idag! //

Kaptenen

Kommentera

