TGIF!!!

Publicerat: 30/09/2011 i Uncategorized

Just nu sitter jag mest och är jävligt laddad för morgondagens invägning!!

Skulle varit idag, men eftersom jag ej har batterier i vågen och åker en dag senare till GBG trakten så blir det imorgon bitti. Det blir nog skitbra det vet ni!!! Riktigt peppande och se vad en bra vecka gjort!

Igår var jag lite snabbt i Karlstad tur och retur. Eftersom killen jag skulle haft möte med bestämt sig för att dra till Spanien på semester utan att meddela mig så blev det en fika med hans chef och en rundvandring i fabriken. Inte särskilt produktivt, men vad ska man göra?

Stannade lite på vägen hem för en bensträckare och tog ett kort på min kollega Paul:

Under kvällen igår så firades också mitt kusinbarn som fyllde 18 stora år, och det var trevligt. Blev Tacos och diet coke för Erixon – verkligen inte det sämsta!

Fick även hem en liten laddning tillskott igår:

Inte det sämsta med lite nytt gott i skåpet! Testade proteinpulvret som frukost imorse, och det var grymt gott!! Ett klart framstef från ON’s Cookies and Cream…..

Smaken kom ju 3:a i BODY’s test utav proteinpulver iår, och eftersom jag tycker det är svårt att hitta något välsmakande slog jag till, och det kommer jag få nytta utav!!

ZMA ska ju vara bra för nattsömnen och återhämtningen, så det tänker jag också ge ett försök här nästa vecka. Ska bli riktigt intressant och se vilka effekter det faktiskt har. Annars var det standard Omega 3 från Fairing och deras Complete Vitamin. Inga konstigheter med andra ord, men väldigt viktiga byggstenar.

Avslutade sedan kvällen med 2×2,5 km i eljusspåret i Vidingsjö och det känndes skönt att ge sig ut och få lite frisk luft i lungorna, och att straffa kroppen lite!!! Tiden var åter igen runt det vanliga, och jag måste vänja mig vid distansen innan vi kan börja pressa neråt :)

Som vanligt avslutar jag med att redovisa de senaste två dagarnas kost…

Onsdag:

Torsdag:

Ha nu en kanon fredag så hörs vi imorgon efter invägningen!!!!

// Kaptenen

Kommentera

