Invägning 10 – Sista invägningen fas 2…….. All I do is WIN!!!!

Publicerat: 01/10/2011 i Uncategorized

Tjenare!!

Blir ett hastigt och lustigt kort inlägg såhär på eftermiddagen då jag ska på bröllop idag, och dessutom har den sista inplanerade fridagen på länge!!! Ska njutas!!!!

Invägning imorse då jag skaffat nya batterier till vågen. Skippar all bullshit och går på resultatet:

Mål fas 2 (10 veckor): Max 125 kg

Startvikt – fas 2: 138.6

Invägning 1 – fas 2: 136.4

Invägning 2– fas 2: 135.4

Invägning 3– fas 2: 134.5

Invägning 4– fas 2: 134.7

Invägning 5– fas 2: 133.2

Invägning 6– fas 2: 130.7

Invägning 7– fas 2: 129.6

Invägning 8– fas 2: 129.5

Invägning 9– fas 2: 126.6

Viktnedgång under veckan: 2.9 kg

Totalt fas 2: – 12.0kg

Slutvikt fas 2: 126.6 = +1.6 över målet

Det var ett tufft mål och nu gäller det att kapa så mycket som möjligt innan semestern. Målet tills dess är att komma ner till under 121 kg, men mer om det imorgon eller Måndag. Idag ska det njutas!!!!

Imorgon går vi på det stenhårda levernet igen, men för tillfället kör vi gärnet!!!!

Ha det kanon!!!!

MVH,

KAPTENEN!!!!

 

NKV NKV NKV NKV NKV!!!!!!!!!!!!!1

kommentarer
  1. Tancred skriver:

    Bra jobbat kompis, njut rejält i helgen nu!

  2. Syster skriver:

    Grattis grattis till resultatet! Du imponerar som vanligt!!! Ha en toppen kväll :) kram

  3. Martini skriver:

    Kommer du ihåg när jag fick 13 rätt och du kastade upp mig i takfläkten? Den glädjen känner jag över dagens resultat och såklart ditt projekt som helhet. Vi har hängt i över 10 år Johan och samlat på oss minnen och upplevelser från Usa, Barca, Antwerpen, Lofta och allt vad det är – utöver alla sena kvällar, golfrundor, filmkvällar, övernattningar osv osv.

    Det här som händer nu slår allt det. Kilona du tappar i all ära – men glädjen och gnistan man ser i dina ögon just nu är oslagbart. Det är så grymt roligt att stå dig nära och följa med på den här resan. Jag kommer aldrig kunna föreställa mig hur tufft det är men jag är inte dummare än att jag förstår att det är tuffare än något jag själv utsatt mig för i hela mitt liv. Att ha en sådan person i sin närhet är ett privilegium och visst kan det kännas fånigt att man uttrycker den uppskattningen i en blog-kommentar…men varför inte?

    Det bästa och roligaste är att det finns så många fler i din omgivning som skulle kunna skriva exakt samma sak som mig. Som har påverkats lika starkt av din person på daglig basis.

    Hade du varit här och hade jag haft en takfläkt… 126,6 lätta kilon hade jag lätt kastat upp mot taket!

    Grattis käre vän.

    • Johan Erixon skriver:

      Fan du får mig ju o tjuta såhär tidigt på morgonen kompis! Hoppas inte morsan läser det här, för hon kommer tjuta floder i flera dagar! Du är bäst kompis! <3

  4. Elin skriver:

    Grattis Johan, du är grym!! HGoppas du har vägarna förbi Mjölby snart. Kram

  5. Mamma skriver:

    Ja du Johan du kan ge dig på att jag tjöt. Han kan verkligen få en att tappa fattningen med sina fina ord. Det måste vara fantastiskt att ha sådana kompisar och jag, som morsa blir så stolt över att ha dig som son. Att jag har kunnat åstadkomma ett sånt mirakel haha. Du är verkligen värld allt beröm. Kram mamma

  6. Mr X skriver:

    Faan nu grät pappsi med, fina ord Du skriver Martini

Kommentera

