Monday all over again!!!

Publicerat: 03/10/2011 i Uncategorized

Tjenare bloggen!

Har tagit en välbehövlig vilohelg och känner mig redo för att åter igen plåga kroppen till max den här veckan :) Riktigt inspirerande resultat i veckan och nu kommer det behövas mer och mer skärpning i träning och kost för att nå liknande resultat igen! Kul utmaning!!

Lördag morgon efter invägningen drog jag fårbi Maria och vi började vår resa ner mot Alingsås…. Resan bjöd på både kaffe och bulle och diverse SPA-stopp på vägen….

Här tex: har Maria roadside manikyr:

Helgen och bröllopet var mycket trevligt, och Carl och Emilia var verkligen vackra i kyrkan:

Tycker att maten var god, sällskapet utmärkt och roligt att se en del bekanta ansikten igen! Tobbe, Lisa och Moa gjorde det utmärkt som toastmasters och under Forss tal var nog inte ett öga torrt!

Erixon reppade för dagen en outfit komponerad av lika delar stil som bus:

I övrigt så åt jag bara en portion utav den underbara buffén och skippade efterrätten. Höll mig även till öl stora delar utav kvällen och var nog allmänt fröjdig om jag får säga det själv ;) ha ha!!!

Dock unnade jag mig en glass dagen efter, och det var MAGISKT gott! Glass är verkligen det godaste som finns, och denna var inget undantag!

Nu laddar vi för upplägget med träningen och sundheten denna veckan, och vi börjar idag med en strikt dag och ett skönt pass ikväll!

Hoppas allt är bra med alla läsare!!

// Kaptenen

Kommentera

