Tisdag.. aka hatdagen!!!!

Publicerat: 04/10/2011 i Uncategorized

Tisdagar är ju min värsta dag i veckan, men det betyder ju inte att det behöver vara en dålig dag per definition, bara den segaste kanske ;)

Igår hade jag en fullspäckad dag, och det är mycket roligt som händer. Sprang 5 km på kvällen, och det var de absolut segaste 5km jag sprungit hitills. Den sämsta tiden och minst tryck i benen! Det känndes ju att man inte varit på hälsospa i helgen direkt!!!

Men skam den som ger sig, och speciellt redan på en måndag!!! Behöver ju en bra vecka för att späka mig själv efter helgens bravader!!! Blir strikta 1200 kcal per dag förutom en dag där vi som vanligt låter det vandra upp mot 2000 kcal :)

Idag blir det ett pass inomhus för att variera lite, och där är det lite mer fokus på intervaller.

Kosten igår var mer eller mindre optimal, och det måste vi fortsätta med:

Jag önskar er en bra dag!!!

// Kaptenen

kommentarer
  1. Martini skriver:

    Bara att köra på gubben. Gött att du fortsätter löpa ute även fast jag gissar att inomhusträningen både är roligare och mer bekväm/lockande. Känns som du får med hela kroppen och även flåset. Själv tar jag tennishallen ikväll.

    Just det – vi hämtar ett hyllplan nästa gång du är i Mjölet så ser vi om det passar för dig!

    • Johan Erixon skriver:

      Javisst det är bara att köra så att man kommer in i det! :) finns ju inga ursäkter liksom!
      Görrit med lite tennis, det kan du behöva efter ditt soffmarathon igår!!!
      Löpningen e ju prio 1 på träningen – måste få upp kondisen!!!

Kommentera

