Tiden flyger!!!

Publicerat: 05/10/2011 i Uncategorized

Tjenare!

Tiden flyger verkligen i veckorna när man har mycket att göra, och det är ju positivt måste jag säga! Känns ju som att det är helgerna man vill åt trots allt ;)

Imorgon ska jag gå upp syndigt tidigt för att ta mig till Danmark på jobb. Avfärd klockan 4 med bilen från Linköping….. USCH!!!

Blir sjukt tidigt isäng för att varje fall få vila om jag inte klarar att somna!

Bara att gilla läget dock och inse att det blir inte bättre än vad man gör det till! Roligt att komma iväg lite igen faktiskt!

Igår var det träning som gällde, och fick en liten bristning eller sträckning i framsida lår. Dock inte värre än att jag kunde fortsätta med viss smärta. Lite voltaren har ju fått jobba över natten och det känns bättre. Får dock bli en vilodag idag kanske om det inte känns lite bättre framåt kvällen :)

Kosten är riktigt bra såhär långt i veckan. Lite högt på carbs igår, men ganska ok snitt över veckan hitills på 80gram per dag. Försöka få ner det lite idag om det ej blir någon träning eftersom jag känner att jag bär en hel del vatten efter helgen jämfört med normalt, och jag känner mig lite svullen. Dock ingen biggie utan mer om att hitta komfortzonen!

Gårdagens kost finner ni nedan:

Ha en bra dag!

// Kaptenen

Kommentera

