Invägning 1 – fas 3…. One Step back

Publicerat: 09/10/2011 i Uncategorized

Tjenare!!!

Har haft en mycket bra men väldigt upptagen vecka måste jag säga! Otroligt schema, och nu är det snart slut på en fullpackad helg också :) Lite trist att ja inte riktigt han landa och ta det lugnt förän nu, men idag blir det ej sjukt lugn dag med motion, tvätt och slapperi!

I veckan har jag känt mig väldigt tung oh vattenfyld, men när jag ställde mig på vågen idag så var det inte så farligt som befarat!

Mål fas 3 (5 veckor): Max 121 kg

Startvikt – fas 3: 126.6

Invägning 1 – fas 3: 126.9

Viktnedgång under veckan: +0,3 kg

Totalt fas 3: + 0.3kg

Det är ju en tung start när fas 3 är så pass kort. Anledningen är ju naturligtvis att jag ska ha semester 3 veckor. Under semestern kommer målet att vara att hålla vikten och röra på mig så mycket som möjligt i form utav löpning, promenader, golf. Det är ett rimligt mål så att man lär sig hur man även ska leva under semester för att klara av livet :)

Dock kan jag ju faktiskt klara det här målet trots en tung start, så det är fan bara att bita ihop!! Har inga stora planer för veckorna framöver, utan tänker bara njuta utav livet, äta nyttigt och ta hand om kroppen! Kroppen börjar bli riktigt sliten och knän och leder tar mycket stryk. Därför blir det ett viktigt att avväga hur mycket träning och vilken typ av träning som kroppen klarar av :)

Igår fyllde världens bästa mamma år, och därför vill ja bara skicka henne ytterliggare ett stort grattis!!!

Jag önskar er alla en trevlig Söndag!!

// Kaptenen

kommentarer
  1. Martini skriver:

    Bara att köra på och acceptera att sådana här veckor kommer. Man kan inte vinna jämt utan ibland får man nöja sig med ett oavgjort. Stirra dig inte blind på viktnedgången heller utan tänk på knän, leder och allt annat – kroppen måste få vila också.

    Keep it up.

  2. Syster skriver:

    Bara att ta nya tag & kämpa vidare!!! Kan ju inte alltid gå – på vågen! Viktigt att kroppen mår bra oxå, annars kan man ju få ännu mer bakslag om man inte kan träna alls! Go go go :) kram

  3. Mr X skriver:

    Ha nu en skön vecka med lagom motion och mat…

Kommentera

