Bra start på veckan!

Publicerat: 12/10/2011 i Uncategorized

Har haft en kanonstart på veckan och fått mycket gjort!

Igår var jag och hämtade nya träningskläder och undertrjöjor och linnen också som jag beställt. För tillfället har jag lämnat Under Armour och testar Nike Core produkter.

Beställde 3 par underbyxor och 3 linnen och några kortärmade att ha som första base layer. Riktigt sköna produkter och tycker att de förde bort svetten bra! Ska träna några gånger till med dem dock innan jag är helt såld :)

Gårdagens pass gick bra och man känner verkligen i kroppen att den börjar anpassa sig. Om ett par veckor är det dags för mätning och bilder igen och då tror jag man kommer se en skaplig skillnad. Det känns så på kroppen och kläder varje fall. Har aldrig varit såhär ”liten”. Men vi får se vad den säger. Vad jag vet varje fall så har jag jobbat mig innåt på bältet de senaste månaderna, och nu är det bara ett hål kvar innan vi får kapa livremmen :)

Sov dåligt inatt, något som nog kan läggas på sen träning och extremt lite carbs, men det är så att jag tar mig upp och runt endå. Låg varje fall i sängen och vilade, så känner mig ganska fräsch endå efter omständigheterna. Precis satt i mig frukosten bestående av ett halvt kilo kvarg + fun light och nu avnjuts kaffe nr. 2 på dagen!

Kosten kommer hållas jäkligt tråkig och ensidig nu ett tag för att göra det lätt för mig själv. Men det funkar ju vet jag, så synd att ändra på ett vinnande koncept :)

Gårdagens mat nedan (dagens blir exakt lika dan….):

 

 

Kommentera

