Nedförsbacke mot helgen!

Publicerat: 13/10/2011 i Uncategorized

Onsdagen är avklarad och nu är det nedförsbacke mot helgen!

Riktigt skönt att inte ha någon resa denna veckan utan kunna fokusera på att sköta vissa administrativa bitar på kontoret och försöka planera de kommande resorna!

Saker och styra i har jag dessutom privat denna veckan, och det är ju både positivt och negativt. Positivt är ju att dagarna går fort och man har inta mycket rastlöshet, negativt är ju att jag tänker mycket. Men det är inga problem. Kommer bli finemang allt!!! Peppad!!! :)

Igår var det vilodag och det var behövligt. Idag ska jag åka och hämta mina försenade födelsedagspresenter till mig själv som jag beställde innan jag fyllde och sedan blir det att träna ett pass senare ikväll. Lutar åt crosstrainer för att försöka skona kroppen lite ytterliggare. Hitills känns den fräschare denna vecka och min sträckning från förra veckan känns mycket bättre.

Det som dock är tungt är huvudet efter en lång tid på diet som nu varat i cirka 25 veckor så börjar man bli seg och sliten, men det är bara att acceptera och göra det bästa av det. Har ju under 25 veckors tid legat med ett mål på 1200kcal om dagen eller som under de första 10 veckorna på 850 kcal om dagen. Om någon vill testa på hur det känns att vara sliten så kan jag rekomendera ett test ;) ha ha

Dock känns det kanon att jag har så mycket vänner och familj som peppar mig och gör mig glad. Det är det som driver mig framåt vissa dagar när man själv e hopplöst sliten!

Nu är det dock bara 2 dagar till helg så gäller att gasa på här på jobbet!!!

Gårdagens kost ändrades lite jämfört med dagen innan trots allt, så här såg det ut:

Ha det gott idag!

// Kaptenen

kommentarer
  1. Martini skriver:

    Bra med lite vila och jag förstår slitaget! Viktigt att lyssna på kroppen och inte bara jaga kilon helt blint.

    Vi hörs under dagen.

Kommentera

