One step closer…. – Bring the Pain!!!!!

Publicerat: 16/10/2011 i Uncategorized

Har haft en bra helg och kan inte klaga på något :)

Planen med vila är inte alls så rolig, men det behöver jag vekligen för tillfället. Kroppen mår mycket bättre nu får jag säga, och veckan som kommer lär bli positiv!!!

Jag har inte slarvat med en endaste sak under veckan, och det var verkligen en bra vecka. Resultatet nedan:

Mål fas 3 (5 veckor): Max 121 kg

Startvikt – fas 3: 126.6

Invägning 1 – fas 3: 126.9

Invägning 2 – fas 3: 124.8

Viktnedgång under veckan: -2,1 kg

Totalt fas 3: – 1.8kg

 

Man kan ju säga att jag är oerhört glad att jag har nått delmålet 125 kilo och att jag har haft en bra vecka.

Den nyktra utgången igår känns ju bra mycket bättre nu får jag säga. Är fan inte lång ner till 120 kilo nu, så det gäller bara att kämpa. Men först ska Erixon unna sig lite mer kolhydrater idag, och njuta utav lite bröd m.m =)

Ha en bra dag!!!

// Kaptenen!


 

kommentarer
  1. Martini skriver:

    Grattis Johan. Känns som ett par hekto viktuppgång är nyttigt emellanåt för du gör en jäkla bounce back varje gång! Under 125 känns magiskt – grattis grattis!

    • Johan Erixon skriver:

      Tack kompis! Ja det höjer ju motivationen till bristningsgränsen varje fall, det e helt klart :)
      Kost mässigt var det bästa veckan hitills, och striktaste helt klart :)
      Nu kör vi vidare!
      Ny vecka – nya möjligheter!

  2. Maria Finnved skriver:

    Fy fan vad bra!!!

  3. Syster skriver:

    Bra Brorsan:) Det är resultatet som gör att man orkar kämpa, fast att det känns jävligt tungt/motigt ibland! Grattis grattis till resultatet!! Kram

  4. Maria skriver:

    Du är bäst!

  5. Elin skriver:

    Impad!!:) Kram

Kommentera

