It’s a new week!!!!

Publicerat: 17/10/2011 i Uncategorized

Jaha då var det en ny vecka och det är bara att sammla krafter för ännu en positiv vecka.

Ska försöka ta tag i löpandet lite nu när det är ny vecka, så hoppas komma ut en sväng ikväll eller köra ett pass inomhus. Kroppen känns lite bättre igen och vi måste börja kämpa mot målet på att klara en mil under timmen :)

Annars är det ju så att kosten sköts fint under de förutsättningar jag har. Försöker bomba på med proteiner och dra ner allt annat helt enkelt!

Snackade gött med massa folk när jag var ute i helgen och det är alltid kul att träffa folk som inte sett en på ett tag och tycker att man gör ett bra jobb! Tack för all pepp! Ingen nämd – Ingen glömd!

Annars var söndagen positiv i alla bemärkelser. God mat, god dryck, skön soffa, hyffsad film och sedan NFL Sunday med två hyffsade matcher. Inga konstigheter liksom!

Igår fick jag ju äntligen laddad lite kolhydrater igen och då blev det Asiatisk Söndags buffe’ med alla tillbehör. Hamnade straxt över 2000 kcal på det enda målet mat som jag åt, så det var väll OK tycker jag. Helt klart värt att lägga all krut på ett riktigt stort och gott mål mat :D

Åt ju dessutom alldeles för lite i Lördags trots 18 hål golf, så fick ta igen lite!!!

Om man summerar förra veckan ser energi intaget ut som följer:

 

 

Bjuder även på en bild från min Söndags måltid. (Portion nr.1 av 2)

GRYMT GOTT!!!

Ha en kanonbra start på veckan nu alla vänner!!!

// Kaptenen!

kommentarer
  1. G skriver:

    Hörru, både du och jag vet att målet är Göteborgsvarvet i maj nästa år. Det tummar vi inte på :)

Kommentera

