Invägning 3 – fas 3

Publicerat: 23/10/2011 i Uncategorized

Folk förstår generellt inte hur jävla slitsamt det är framförallt psykiskt att hålla på som jag gör. Jag har dock gjort valet själv, och ska man bli vältränad tills man fyller 30 så är det ju bara att köra =)

Jag gillar ju dock utmaningar, men ibland kan man ju undra va fasen man håller på med =) ha ha

Dagens invägning var lite smånervös som alla andra. Spelar ingen roll hur bra man har skött sig under veckan. Veckan har ju varit mycket positiv och 4 träningspass har hitills avverkats. Vi har kommit ett steg närmade milen när vi sprang 7km i Tisdags.

Till resultatet:

Mål fas 3 (5 veckor): Max 121 kg

Startvikt – fas 3: 126.6

Invägning 1 – fas 3: 126.9

Invägning 2 – fas 3: 124.8

Invägning 3 – fas 3: 123.7

Viktnedgång under veckan: -1,1 kg

Totalt fas 3: – 2.9kg

Idag blir det lite mer kolhydrater och kalorier som vanligt då vi måste fylla på depåerna efter veckans hårda arbete. Klockan 16 kommer taxin och hämtar mig för avfärd till flygplatsen, och klockan 22.15 landar jag ikväll. Det blir en lång men bra dag!! Först ska vi dock plåga igenom ett cardio pass på gymmet så att vi kan klara av veckans 5e och sista pass!

Ha det kanon nu alla, så får vi se hur mycket bloggat det blir på min resa!

// Kaptenen!

kommentarer
  1. Martini skriver:

    Härligt Johan! Ytterligare en grym vecka som visar resultat – så rättvist!

  2. syster skriver:

    Bra jobbat!! Du är grymt duktig!!! Grattis till resultatet :)

  3. Mr X skriver:

    Ett stort grattis
    Pappa

Kommentera

