På resande fot!!!!

Publicerat: 25/10/2011 i Uncategorized

Känns som att jag varit på resande fot sedan jag bestämmde mig för att gå från slacker och otränad till vältränad och försöka ändra livsstil!

Det är ju faktiskt en riktigt rolig resa allt som oftast, och jag har ju kommit en bit på vägen!

Denna veckan är jag dock ute och reser även i jobbet som så många andra veckor. Idag har jag startat dagen i Tyrolen i Österrike och sedan via två kundbesök färdats norröver till Munchen där jag spenderar natten tills mitt flyg går 06 imorrn bitti.

Jag reser ju ganska ofta och har ju ett stort kläd och skointresse. Så jag har ju sammlat på mig lite info och ställen genom åren som jag gillar. Ett ställe ligger utanför Salzburg i Österrike och där hittade jag de här godbitarna på 70% rabatt på outlet priset. Inte illa då de båda kostade styva 2000 sek innan rabatten…

Svarta med gummisula för vinter/höst:

 

 

 

Ett par bruna randsydda med läder sula:

 

Kan ju även bjuda på lite vyer från min kassa mobilkamera innan jag tömmer den vanliga som jag för en gångs skull ej glömde!

 

 

Käket sköts så gott det går även om jag får i mig lite för mycket kolhydrater och mindre protein än vanligt så stannar det runt 1200 kcal per dag vilket är målet. Dock gör avsaknaden av protein mig hungrig som attans, men det är sådant man får leva med :)

Ha det gott så hörs vi av i veckan alla fröjdiga läsare!

// Kaptenen

kommentarer
  1. Maria F skriver:

    Riktigt bra att hålla det trots hunger och på resande fot! Starkt jobbat! :)

  2. Mr X skriver:

    När skall du öppna skobutik?

Kommentera

