TGIF

Publicerat: 28/10/2011 i Uncategorized

Tjenare alla göddiga läsare!

Nu har vi kommit till Fredag som även är min enda dag på kontoret denna veckan!

Måndag ska jag ner till Skåne på möten, så det blir lite färre dagar på kontoret framöver, men resorna är sådant som behöver göras! Om två veckor är det semester och då ska grunden för vintern vara lagd!

Helgen kommer spenderas med vänner och träning i vanlig ordning! Det är bara att fortsätta mala och hoppas på att veckans onormala fördelningar och intag inte straffar mig för mycket!

Det finns ju alltid flera tillfällen i livet då man stannar upp och inser att det finns viktigare saker än ett missat träningspass eller lite dålig strikthet på vägen mot god form, men det är endå rutinerna som håller en i fas och driver en vidare! Mycket viktigt med bra rutiner just nu!

Själv ska jag försöka ge mig ut i spåret under eftermiddagen förutsatt att det inte regnar allt för mycket! Bra för att rensa tankar och kroppen från skit :)

Måste säga att kosten har skötts snyggt efter förutsättningarna och promenader har tagits varje kväll för att få lite motion under veckan. Nu växlar vi upp för de sista veckorna innan semestern och klämmer ut det sista innan mina 3 hälsoveckor i USA!

Ha en skön Fredag alla läsare!

// Kaptenen

 

Kommentera

