Tisdag – Gillart inte!

Publicerat: 01/11/2011 i Uncategorized

Tisdag e min minsta favorit dag i veckan. Förbannat långt till helg, och jag är tillbaks på kontoret efter en resdag igår.

Körde 80 mil tur/retur till Skåne för ett möte på en timme. Helt klart värt det då kundvård är A&O för alla affärer och vi kom överens bra!

När jag kom hem blev det träning i 1,5h på Feelgood. Körde 20 min löpning som tog mer eller mindre knäcken på mig. Vart har min uthållighet och envishet tagit vägen liksom!?!?!

Efter det blev det 20 min med svetten forsandes på motionscykel och sedan avslutade vi med att köra musten ur bålen. Riktigt bra pass trots att jag har lite dåligt flås igen, men bara att köra på! Man kan ju bara ta min träning för vad det är när jag är så pass begränsad i kcal intag varje dag. Det är svårt att göra ökningar då.

Avslutade kvällen med ett besök från unge Herr Friberg och projektorn fick sig en genomkörare med Colombiana som film. Ingen direkt kvalitets story, men visst underhållsvärde i denna action rulle. Helt okej att slötitta lite på varje fall! Avslutade kvällen med att somna till Sportcenter i sovrummet!

Idag blir det att träna igen och bara att köra på! Har sovit sjukt dåligt på sistonde och skallen går på högvarv, men man får försöka koppla bort allt annat och tömma sig helt i gymmet!

Kosten igår såg ut som följer:

Ha en bra Tisdag!! //

Kaptenen

kommentarer
  1. Mamma skriver:

    Ja nu får du hänga i med kondisen för nu har syrran tagit upp kampen med dig för att kunna springa Göteborgsvarvet med dig. Hon tänker som så, ska Johan klara av det så ska faan i mig jag klara det. Så du är hennes sporre och förebild nu och din envishet vet vi ju funkar få se om hennes räcker.

    • Johan Erixon skriver:

      Ja jag såf det, inte lätt att tävla mot en 60 kilos lättviktare som dessutom äter mer än hästen Olle och de 3 hundarna ihop typ ;)
      Men jag ska göra mitt bästa efter mina förutsättningar =D

  2. Mr X skriver:

    Då kanske jag skall ställa upp med??

  3. syster skriver:

    Du är så duktig!! Bara att kämpa på, är ju perioder då det känns jobbigare! En spark i baken från mig :) kram

Kommentera

