Mitt i veckan!

Publicerat: 02/11/2011 i Uncategorized

Nu kör vi hårt fram till helgen!!! Har en riktigt strikt och bra vecka på gång, så det är bara att trampa på!

Gårdagens träningspass var en mil på motionscykel. Tog väll typ 20 minuter och sedan var det 20 minuter intervaller i uppförsbacke. Full fart 1 min löpning och sedan aktiv vila med gång i uppförsbacke under 1 minut. Riktigt jobbigt blev det och pulsen var garanterat hög! Efter det körde jag div magövningar och tömde depåerna ordentligt! Riktigt nice måste jag säga!

Annars är status samma. Kör träning, jobb och försöker hålla andra tankar och skit som ej funkar borta!

Vännerna peppar mig och håller mig vid gott mod, och ikväll ska jag kolla lite innebandy och dessutom putsa lite på frisyren. En regelrätt puts behövs då och då!!!

Annars har jag ett fullspäckat schema fram till semestern och avfärd 12e Nov.

Torsdag har jag heldag med ett Key Account.

Söndag morgon – Måndag kväll till Norge.

Tisdag morgon – Onsdag kväll i Köln och sedan två dagar på kontoret innan det blir 3 veckor semester!

 

Kommer bli riktigt bra det här, och ska pressa ur det mesta jag kan av träningen framöver. Viktigt med variation och nya utmaningar!

Kosten igår var såhär:

Ha det kanon!

// Kaptenen

Kommentera

