On the grind

Publicerat: 03/11/2011 i Uncategorized

Tjenare!

Just nu är det som sagt en major svacka på G och det är tur att det finns mycket att göra på jobbet och att jag har ganska hårda mål med träningen framöver så att schemat är packat. Annars hade jag nog tänkt ihjäl mig =P

Bara att borra ner skallen och köra både på jobbet och på gymmet och i skogen! Igår hade jag vilodag efter träning 4 dagar i rad, och det var välbehövligt! Såg en bedrövlig innebandymatch i Mjölby och fick moppen putsad av bästa Hanna på salongen Hon & Han i Mjölby. Mat fick jag hemma hos mor och far, så det var ju trevligt också! alltid skönt om man kan slippa laga en dag :)

Idag har jag möten hela dagen och sedan är det ett pass på schemat ikväll. Blir att köra skiten ur sig igen så att man somnar med gott samvete och snabbt utav bara den!

För er som gillar Hip Hop kan jag ju tipsa om att Jedi Mind Tricks har släppt ett nytt album och det finns nu på Spotify:

Jedi Mind Tricks – Violence Begets Violence

Riktigt tungt och bra!

 

Gårdagens kost:

Ha det gott!!

// Kaptenen

kommentarer
  1. Mikaela skriver:

    Alltså HEJA DIG! Du kämpar på som faan och det är ett under att du inte kommit någon major svacka hittills under din resa. Det är grymt imponerande att du orkar hålla i med lågkalorikost och träning, och dessutom med din livsstil där du reser mycket! käämpaa! :)

Kommentera

