Snart semester!

Publicerat: 10/11/2011 i Uncategorized

Tjenare alla trevliga läsare!

Idag är det Torsdag och imorgon är det med andra ord sista dagen innan min semester. Blir USA i 3 veckor där städer som Orlando, Minneapolis, Palm Desert och LA ska betas av… kommer nog bli kanon tror jag!

Har varit ute och reste en del, och därför har bloggen släpat. Har också varit dåligt med träning även om jag färsöklt hålla kosten ganska bra! Har käkat mer kolhydrater än vanligt då jag behöver det under långa dagar med mycket fokus och dessutom är det svårt att få annan frukost på Hotellen. Kan göra att veckan blir svår på vikten, men det kommer av inom snar framtid.

Imorgon är sista invägningen fas 3 och lördag klockan 06.00 lyfter planet mot Orlando via Amsterdam och ATL. Välförtjänt och välkommet!!! Träning, bra kost, vila och mkt shopping står på schemat. Ska även bli roligt att träffa mina närmsta polare i USA och deras familjer. Alltid trevligt eftersom vi ses så sällan!

Som sagt varit och rest en del. Besökte en utav mina favoritplatser för shopping igår i Europa, och det blev 3 par byxor och 3 par skor.

Byxorna kommer från McGregor och det blev ett par jeans, ett par manchester och ett par chinos. Vet inte om märket säljs i Sverige, men jag har ganska mycket kläder där ifrån. Lite preppy och schysta skjortor! Bra bas inhandlades med andra ord och det blir de enda brallorna jag kommer köpa innan jag tappat till målvikt osv. Kännde att när mina minsta jeans var 10cm för stora i midjan och satt lite för slappt så var det dags för lite mer dressade jeans och byxor att inhandlas. Smalare passform, mindre fotvidd och mer ”ung” passform som snubben i butiken sa… Tur att brallorna e unga liksom när Erixon närmar sig 30 =P ha ha!!!

I skoväg så blev det 3 par från min streetwear favorit Vans. Gillar deras skor mycket mer än Converse och de känns inte riktigt lika vanliga. Dessutom köpte jag 3 par limited editions och ett par vanliga, så vanliga lär de ju inte vara i vilket fall. 1 par ”Skate Hi” Kiss limited edition, 1 par ”Atwood” och 1 par ”Era” Lux. Riktigt bra pris och 3 par för priset av 2 gjorde att det blev billigare än USA priser. Sweet!!!

Annars blir det väll lite träning idag, och att packa och chilla lite på fredag! Riktigt skönt! Först ska dock 2 fullsmockade dagar på jobbet klaras av, och kan erkänna att det var tungt att ta sig upp från min egna säng idag!

Avslutar med ett tips på en skön skiva för de som gillar Hip Hop:

Wale – Ambition

Här har ni en sneakpeak på mina nya Ltd Edition Vans…

 

// Kaptenen

Kommentera

