Tisdag – Gillart inte!

Publicerat: 06/12/2011 i Uncategorized

Som ni vet vid det här laget så gillar jag ju inte tisdagar något speciellt.

Kan säga att känslan inte blir bättre när man vaknar klarvaken vid 01.20 och tror det är morgon. Så jävla ogött. Somnar såsmåningom om varje fall och knallar upp vid 4.30 hugget. Med andra ord inte så mycket tidigare än vad jag annars stiger upp. Men endå trist att vakna massa gånger och vara så sliten igår kväll som jag var. Dock bara att ta tag i det och fortsätta köra på =)

Pallade inte träna pga den sjuka tomheten i kroppen igår, men ska verkligen försöka mig på att ta mig ner idag. Igår kom ett utav mina baggage hem varje fall, men väntar fortfarande på golfbagen. Ett framsteg varje fall, så får vi väll se vad som händer med golfbagen.

Igår gick jag ju tillbaks till att dra ner på kcal igen och räkna allt jag äter. Blev inte så mycket mat igår över huvud taget då aptiten inte riktigt infunnit sig ännu, men den vet vi ju sedan tidigare att den kommer snabbt tillbaks =D

Ja ja… slut på klagan nu! Smiskar på NKV listan på Spotify och fortsätter plöja mig igenom inboxen!

Ha en bra dag!

 

Kosten från gårdagen nedan:

kommentarer
  1. Martini skriver:

    Gott att se att du hoppar upp i sadeln direkt och att bloggen åter väcks till liv. Känns som 2012 kommer bli ett guldår för bloggaren!

Kommentera

