Middle man!

Publicerat: 07/12/2011 i Uncategorized

Mitten utav veckan, nedförsbacke mot helgen efter lunch känns bra när man tittar ut och inser att det är kolsvart och vädret är skit!

Varit på jobbet innan 6.30 två dagar i rad pga sömnproblemen, men igår lyckades jag endå hålla mig vaken till 11 snåret, så det vänder nog snart igen!

Idag har jag också med mig mat hemifrån igen, så det är skönt. Igår orkade jag äntligen ta tag i handlandet och skaffa lite keso och grejer som är basföda när det gäller att ta sig i form för Erixon. Har inte klarat att tvinga kroppen till någon träning ännu, men dock ingen fara då jag ligger så lågt på kcal som jag gör igen. Kosten är alltid det viktigaste i en sånhär satsning, men kombinationen är ovärdelig!

Imorgon ska jag senast köra ett bra pass varje fall, och jag hoppas kunna få lite mer sömn inatt så att jag känner mig utvilad och fräsch igen.

Kroppen har inga problem med att dra ner på kcal än så länge. Tidsomställningen och klockan i kroppen gör att jag ej är speciellt hungrig, så det hjälper ju till.

Annars blir det oerhört lugnt i veckan och helgen, och det är välkommet. Gillar inte mörkret så om det blir hyffsat väder i helgen får det nog bli några långa promenader.

Laga lite god nyttig mat ska bli fint också! Har ju inte lagat någon mat på 3 veckor, och börjar faktistk sakna det lite! När man lagar själv så får man ju oftast de smaker som man verkligen tycker om :)

Känns ju kanon att all julklappar i princip är klara och att jag kan skita i hela julruschen. Bara att peppa på lilla julafton med grabbarna och sedan en skön dag hemma med familjen!

Kosten igår var inte optimal, det är den sällan på restaurang, men kcal limiten hölls:

Ha en bra dag!

// Kaptenen

Kommentera

