Torsdag

Publicerat: 08/12/2011 i Uncategorized

Fan vad tråkigt med United igår… Men de förtjänade inte att gå vidare, och då får de fan stå sitt kast!

 Sem är det en massa tjat från alla miserabla Arsenal och Liverpool supporters mest över allt. Inte svårt att förstå att de är bittra iof. när de aldrig vinner något längre!

Kosten hitills går bra, och inatt så sov jag för första gången riktigt ordentligt. Vaknade utvilad och runt 6 snåret, så det var ju verkligen en bonus.

Träningen får vi ta tag i under helgen då vi har mer tid för planering och återhämtning. Vill inte ge för mkt för kroppen att ta hand om just nu, utan man måste tänka efter ordentligt också!

Igår kväll så plockade jag in alla skor i min hylla och ränsade undan en del gammla bråten som jag ej använder och som är slitna. Iof tog jag bort 2 nästintill nya par som såg schysta ut när jag beställde dem, men sen sedan i verkligheten inte var top notch. Orkar aldrig skicka tillbaks till England om de ej kostar alldeles för mkt.

Avslutat med gårdagens kost nedan, och ser fram mot Fredag imorgon!

// Kaptenen

kommentarer
  1. Mr X skriver:

    Ja så är det i fotbollen värld, men nukanske det går upp för lagen att det inte går att värava ihop topplag år efter år??
    Ha en skön helg, vi kanske ses.

Kommentera

