Invägning!

Publicerat: 11/12/2011 i Uncategorized

Tjenare.

Jag börjar ingen ny fas innan Jul, utan målet är att se hur jag kan sköta mig utan den stora pressen ett par veckor. Känna på mer av ett vardagsliv i Sverige, och försöka få ner vikten trots det. Naturligtvis får jag ej slarva, och jag har inte gjort det denna veckan, men det handlar om att få lite rutin på saker och ting.

Efter jul ska vi ju ändra träningen lite, och även kosten. Det blir ganska stor skillnad, så då får vi utvärdera igen efter ett par veckor.

Tror att det behövs ett ”minibreak” för min skalle, där man mer eller mindre är nöjd om man håller sig till schemat ch inte pressar så hårt. Där av beslutet :)

Invägningen indag visade på 123.5 kg

Invägningen innan min hädiska 3 veckors semester avslutades med 120.6 kg

Så det har blivit cirka 1 kg upp per vecka, och det är väldigt naturlift då jag har förbrukat mer kolhydrater än vanligt, och alltså också håller mer vätska. När jag dietar stenhårt drag jag ju oftast ner på carbsen för att känna mig mättare hela tiden :)

Inte det minst missnöjd med detta faktiskt. Har ätit och druckit gott i flera veckor, och skött träningen. Visst jag har varit smart med matvaltet flera ggr, men jag har även syndat mer än vanligt pga. thanksgiving osv.

Skönt att jag tagit tag i allt igen, och imorgon ska jag ta tag i träningen ordentligt igen. Målet är 5 pass nästa vecka då jag vet att träningen får mig att må bra!

Hoppas ni har haft en bra helg, för det har jag, och att ni njuter utav er Söndag!

// Kaptenen

Kommentera

