BUUUUUU!!!!!!!

Publicerat: 13/12/2011 i Uncategorized

Nu är den här igen! Tisdagen som är veckans träligaste dag!

Men jag är glad för det! =)

Igår var det ganska mycket jobb på schemat. var på jobbet från 07.00-16.45 och hade mest möten hela dagen tycker jag. Eftermiddagen var det marknadsmöte och lite planering och på förmiddagen kändes kort den med! Skönt att få mycket gjort dock!

Sedan blev det att köra direkt till kemtvätten. Insåg att jag hade ett gäng skjortor som låg och tog upp alldeles för mycket plats i tvättkorgen! Har ganska mycket skjortor så det är ingen kris med att ha saker och ting att ta på sig, men det är endå jobbigt att se dem där i högen. Sagt och gjort så lämnade jag in straxt över 20 skjortor, och nu känns det bättre! Alltid skönare att ha ett fullt sortiment hemma också. Blir lite mer gemytligt och trivsamt på något sätt!

När jag kom hem från kemen så blev det att dra på sig löparskorna och ge sig ut i på en runda. Känndes som det var dags att piska kroppen lite i kylan! Blev dryga 5km och 31:30 någonting på uret. Sprang runt Stångån och det sliter lite mer på kroppen då stora delar är asfalt, men det är torrt och bra såhär års, så inget att klaga på! Kroppen kändes ju vettig också, så det ger ju lite pepp varje fall. Idag känns det i låren och fötterna, men det gör det alltid lite i början. Bara att komma in i det igen.

Såhär såg jag ut i min nya Adidas Climacool tröja innan löpningen:

 

Tyvärr är ju min kamera kass, men färgen är riktigt sweet i verkligheten. Sen blir jag kanske inte snabbare för det iof =)

Efter träningen blev det att laga lite käk och sedan blev det lite TVoch sängen. Kvällens måltid var fläskfile’ med grönsaker och keso:

Gårdagens kostschema ser då ut såhär:

Får väll passa på att önska alla en fröjdig Tisdag!!

// Kaptenen

kommentarer
  1. Mr X skriver:

    Vilken snygging!!!!!

Kommentera

