Mitten av veckan!

Publicerat: 14/12/2011 i Uncategorized

Sjukt gött med nedförsbacke mot helgen efter lunch. Jag har haft en bra vecka hitills och tror att den kommer bli riktigt roligt och trevligt som vanligt!

Ikväll kommer världens bästa Noppechkin och flyttar in för ett tag, och det blir ett välkommet tillskott i Palatset! Nog för att det är snålt med garderobsutrymme, men vi ska nog lösa det på något sätt =P

Det är ju även träningsfritt idag efter 2 dagar i rad där jag kört ganska hårt. Det kan möjligtvis bli något lätt, men det känns i lederna att kroppen har varit ledig ett tag. Inga problems dock för en kämpe =)

Lutar åt att man kanske sluter upp med Captain’s Finest legenderna G-Unit och Monken för att kolla LIBK-AIK i sporthallen. Det är ju trots allt bara ett stenkast bort!

Igår lirades det basket i Tranås. Ska försöka träna 2 ggr i veckan när jag är hemma för att hitta lite tempo i kroppen. Älskar att spela och jag tycker det är bra mycket roligare att spela 1.5 timmar basket än att ge mig ut i skogen och löpa!

Kosten går bra, är inte svårt att leva på 1500 kcal när man är van vid 1200. Är proppmätt hela tiden vilket känns bra! Gårdagen får väll ses som optimal. Kollar ni fördelningen så ser ni att jag är sjukt nära det jag satt upp som mål.

Ha en kanondag nu, för det ska jag!

// Kaptenen

 

 

kommentarer
  1. G skriver:

    Ryggbiff en tisdag. Vissa fröjdar loss :)

Kommentera

