Thirsty Thursday it is!

Publicerat: 15/12/2011 i Uncategorized

Tjenare!

Börjar med att bjuda på en bild på Erixon’s dagsform:

Har haft en bra Onsdag som spenderades med mycket jobb, träningsledighet och innebandy i goda vänners sällskap!

Min sambo behagade inte att dyka upp igår utan det blir inflyttning ikväll. Hur som kommer det bli nice med lite ombyte i lägenheten!

När jag kom hem igårkväll lagade jag käk och tog det lugnt. Kollade lite basketsidor och en NCAA match på ESPN. En bra kväll helt klart!

Imorgon blir det att kolla Mjölby IBK i seriefinalen, och innan dess ska lockarna kapas något hos bästa Hanna på: http://www.honochhan.se/

Kvällen ska spenderas med ett pass basket, och jag hoppas att det känns lite bättre i benen än sist nu när jag vilat en dag innan jag spelar. Riktigt roligt i vilket fall!

Kosten är inga problem för tillfället förutom att jag har ett helt sjukt sug efter naturgodis, men det får jag väll bota lite någon dag i helgen!

Gårdagens mat nedan:

Ha det bra!

// Kaptenen

kommentarer
  1. Hanna Malmén skriver:

    O världens bästa kund kommer till mig i morgon! Lika bra slut på arbetsveckan för oss båda månne? Skulle tro det;)

    Ses i morgon, med ett glatt fredagshumör!
    //H

Kommentera

