TGIF BABY!!!!!

Publicerat: 16/12/2011 i Uncategorized

Sådär ja!

Bästa dagen på hela veckan är här, och jag känner att det kommer bli en bra helg det här vettu!

Hårklippning, Innebandy, träning, julskinka, Samboliv, vännerna, god mat – Saker som alltid gör mina helger 5.0!

Var ganska tidig på jobbet idag vid 6.30, men det är skönt att få lite saker undanröjt innan det kommer massa folk och framförallt Italienare till kontoret.

Måndag-Onsdag kommer jag spendera i Rumänien, och det är ganska så jävla osäkert om det kommer gå att blogga där ifrån!

Jag verkligen hatar det skitvädret som är nu, men vad ska man göra?!?! Jag gillar inte snö heller, så jag blir ju inte nöjd hur vädret än är! Ingen ide’ att klaga mer mao.

Nu skiter jag i er, för jag ska jobba på så att jag kan njuta ordentligt av helgen! Ha det kanon!

Gårdagens kost nedan.

// Kaptenen

 

 

kommentarer
  1. G skriver:

    Bäst du jobbar på om du ska gå hem vid lunch som brukligt på fredagar!!! Juniortider ;)

    • Johan Erixon skriver:

      Ha ha ha! De e brrraaaaaaaaa rööööööööööööö! E ju för fan på jobbet så tidigt på morgonen att det är innan du ens vaknat och hunnit få bort sista kebabsåsen från gårdagen i mungipan! =P

Kommentera

