Tillbaks i matchen

Publicerat: 23/12/2011 i Uncategorized

Tjenare!

Har varit frånvarande en vecka nästan och det är pga att jag har haft sjukt mycket och göra och för att det är mycket som händer.

Jag tappade 2 hekto förra veckan och tränade på bra, så det är en fin trend. Nu kommer jag ej väga mig förän efter jul då fas 4 börjar. Och det kommer bli spännande helt klart :) Tror att ni kommer gilla det!

Har varit i Rumänien och jobbat 3 dagar, flyttat in Noppechkin hos mig, kopplat ny stereo, Flyttat in Noppechkins far i Oljekrukan, Jobbat gärnet, tränat, ätit god mat, och bara njutit av mina vänner!

Kosten har varit upp och ner. Skippat efterrätter och ätit en portion, men ätit utav allt denna vekan eftersom vi har haft privatkock i Rumänien. Det var gott, men ovant :)

Ikväll blir det middag med grabbarna, och imorrn julmat, sedan får jag hålla igen tills sälen, där det blir en del alkoholhaltiga drycker. Sedan är det fullt ös igen när vi kommer hem från Sälen! Låter som en bra plan tycker jag! Måste leva lite också ibland! Äta lagom, dricka lagom liksom!

Avslutar med att bjuda på ett par bilder från de senaste dagarna:

Sambon e riktigt mustig!!!!

Söndagsfrulle på Scandic!!

Unge Herr. Friberg lagar Cajun Chicken gryta! Gillart!

Ha en kanonbra Jul nu vänner!

// Kaptenen

kommentarer
  1. Mr X skriver:

    Härligt Noppe,

    Äntligen någon som fäörstår sig på mat på Snickargatan,. Ha en skön JUL

Kommentera

