Middle man!

Publicerat: 11/01/2012 i Uncategorized

Tjenare!

Vaknade som vanligt 04.00 och kunde ju då också se sista halvlek på Ohio State @ Illinois. Vilken rysare! Riktigt bra match och fett utav Paul att lägga i 43 pinnar!

College basket när den är som bäst!

Gårdagen var lugn precis som de övriga dagarna i veckan. Jobbade, Åt, vilade och sov – Inga konstigheter. Foten börjar och bli bättre, jag börjar känna mig ok på 1200kcal om dagen igen, och veckan närmar sig med storsteg slutet. Bra känsla i kropp och själ för tillfället trots att bilen pajjat två gånger denna månad och jag inom snar framtid får ansöka om konkurs om detta ska fortsätta! Ha ha

Sovit helt okej nu två nätter i rad, och hoppas verkligen att det kan fortsätta, för jag mår mycket bättre när jag sover såhär. Innan har jag svettats, vaknat, rört mig mycket. Men nu får jag sova längre perioder under natten och slipper att vakna dyblöt!

Annars är allt bra. Mycket jobb, hämta bilen idag, och sedan bara försöka få foten OK och komma in i kost och träningen igen. Det är prio 1!

Maten igår var inte speciellt varierande, men den såg ut som nedan:

Ha en bra dag!

Mvh,

Kaptenen

Kommentera

