Mot slutet

Publicerat: 12/01/2012 i Uncategorized

Tjenare!

Börjar närma sig slutet utav veckan och det är skönt! Igår plockade jag upp min gammla sletna bil och lämnade tillbaks min fina lånebil! Tackar Larre och syrran och Forema bil i LKPG för all hjälp :)

Annars har jag ej gjort så mycket. Har ju dragit ner ordentligt på kalorierna igen och är lite seg. Sover dock helt OK och det hjälper. Hoppas att det ska släppa lite tröttheten i slutet av veckan! Brukar ju normalt bara ta några dagar. Träningen har ju dessutom blivit lidande pga min onda fot, men det hoppas jag ju ska ordna sig i slutet av veckan. Tänkte tränat idag, men hoppas nog trots allt.

Bloggen har ett hyffsat snitt på över 150 unika besökare per dag denna veckan, och det är alltid roligt när folk tittar in. Vet inte riktigt vad man ska skriva om varje dag, då det inte är så mycket variation i mitt liv. Men det är trevligt att folk bryr sig och kommenterar. Igår var det lunch på restaurang, och de serverade biff lindström som är lite utav en personlig favorit. Lite gröna böner och sallad fick det bli till eftersom kolhydraterna ska hållas hyffsat lågt.

Sedan blev det att ta sig hem, tvätta en maskin och chilla framför en basketmatch i soffan. I med lite långsamt protein innan sängdags och sedan blev det sängen från 21-04. Vaknade ganska utvilad och har nu varit på jobbet i dryga timmen. Skönt att jobba undan det mesta från mailboxen innan folk kommer tillbaks.

Ikväll tror jag att det blir att laga lite käk, stryka lite brallor och vika tvätt. Med andra ord inget roligt! Ha en fröjdig dag och spana in vad jag tryckte i mig igår nedan om ni känner för det!

// Kaptenen

 

kommentarer
  1. Mr X skriver:

    Och Spurs tog en skalp igår igen..vi ses kanske ikväll eller i morgon?

Kommentera

