TGIF

Publicerat: 13/01/2012 i Uncategorized

Skönt med Fredag, har varit en mycket tung vecka.

Kan vara dags att ansöka om Personlig konkurs efter en vecka med bilproblem, sälen och ett återbetalningsbesked från CSN som damp ner i brevlådan igår ;)

Men ska man vara på topp så får man se till att jobba hårt och betala för sig, så är det ju faktiskt =) Ska inte klaga för mycket då det finns de som har det betydligt värre i världen!

Gårdagen var jag totalt slut i skallen när jag kom hem. Lagade mat, kollade en halvlek på en basketmatch och sedan började jag somna till på soffan… då var det lika bra att gå till sängen och lägga sig för kvällen :) Kan vara så att jag behövde lite extra sömn!

Gott käk blev det varje fall då det bjöds på ryggbiff med grönsaker. Mycket krydda och lite chilisås på toppen så blev det en riktig kalasmåltid. Har frysen full med godsaker, så det är bara att äta på ett tag! Hatar nämligen att handla, eftersom det är mer eller mindre en skräckupplevelse med skrikande barn, människor utan vett och trånga utrymmen. Nej fy fan! Ge mig maxi en halvtimme innan stängning på kvällen eller tidigt en helgmorgon istället så är jag nöjd! :)

Blev för lite protein igår, och det känndes för jag var ganska hungrig. Måste komma ihåg att dra i mig lite långsamtinnan läggning om upplägget ska funka.

Kosten nedan, samt en bild på middagen. Ha en bra fredag!

// Kaptenen

Kommentera

