Monday funday!

Publicerat: 16/01/2012 i Uncategorized

Älskade Måndag!

Kändes som att bara helgen sprang förbi. Har inte gjort så mycket förutom att träna, äta och vila, men endå tycker jag att det gick superfort!

Det gynnar inte mina översteg och definitivt inte min sargade kropp efter lördagens styrkepass och gårdagens långpromenad.

Låren värker som aldrig förr efter ett gäng benövningar som tog musten ur även de grövsta utav stockar! Vet i fasen hur jag tog mig igenom gårdagens promenad, men värken är ju alltid värst 2 dagar efter :)

Dock har det varit bra, och jag har faktiskt njutit utav både sol, bra sällskap och god mat. Så man ska absolut inte klaga!

Nu kickstartar vi en ny vecka dock, och det är bara att fortsätta på samma spår och mangla kroppen så gått det går!

Skissar lite upplägg, kollar kosten för veckan och tar en kopp svart medans de andra sitter i fikarummet och gottar sig i vanlig ordning :)

Ha en bra dag nu, så hörs vi i veckan!

Cheers//

Kaptenen

 

 

 

Kommentera

