Tisdagen är här!!!

Publicerat: 17/01/2012 i Uncategorized

Hatar Tisdagar! Kommer säga det varje tisdag, för det är fan sant!

Vaknade ganska okej, och sov hyffsat bra inatt faktiskt. Brukar annars vakna ganska ofta, men kändes som att jag inte gjorde det inatt. Nu sitter jag och sippar på kaffe nr.2 för dagen, och väntar på att det ska ljusna ute.

Gårdagaden var ganska bra. Jobbade nästan 12 timmar och sedan var det mat, lite TV och sängen. Kroppen var för sliten för att göra något annat, så träning får vänta tills idag kanske om låren känns bättre. Riktigt sjuk träningsvärk :) Det är ju iof den bästa sortens värk!

Käkade stekt vitkål med äggröra och julskinka igår. Riktigt gott, enkelt och mättande, och nyttigt. Med andra ord inget att klaga på. Det är något som alla klarar att göra, och det är verkligen billigt. Bra måltid med andra ord!

Fick inte i mig riktigt så mycket protein som jag önskar igår eftersom det var ganska stressigt på jobbet, men det är ju som det är ibland. Bara att trycka lite mer idag :)

Annars händer det inte mycket, utan livet lunkar på i ganska behaglig takt just nu. Trist att mina polare börjar flytta härifrån så sakteliga nu när jag är hemma, men det är sånt som händer ju! Man måste göra det som känns rätt och peppande! Jag har ju själv bott utomlands ganska länge, och ångrar det verkligen inte! Så tror det blir bra för boysen :)

Gårdagens mat ser ni nedan, nu är det dags för mig att fortsätta jobba!

Ha en kanondag! // Kaptenen

Kommentera

