Nedförsbacke efter lunch

Publicerat: 18/01/2012 i Uncategorized

Ja det är ju nedförsbacke mot helgen efter lunch.

Det är faktiskt skön, för det har varit några tröga veckor. Njuter mer utav helgerna nu än på länge, även om jag ej gör något speciellt.

Imorgon bär det av till Stockholm för jobb och sedan blir det väll inte mycket mer utav dagen. Det flyter på bra just nu!

Igårkväll kom jag hem runt 18.00 och tog det långa varvet runt ån. Det är lagom med en kvällspromenad för tillfället då foten fortfarande besvärar mig lite efter ansträngning.

Sen blev det att laga lite käk och kolla sista avsnittet av road to winter classic. Magisk serie, och jag rekomenderar den även för er som inte tycker hockey är sådär speciellt roligt!

Kroppen känns helt OK, hungern är under kontroll för tillfället, vi får i oss lite lagom med kcal för att rensa ur och medans min roomie käkar hotellfrukost idag så fick jag följande:

Inte mycket annat att skriva hem om så att säga! Kan ju konstatera att det inte blev det roligaste utav blogginlägg.

Gårdagens kost ser ni nedan, och så får ni ha en prima dag!

// Kaptenen

Kommentera

