En Torsdag i Stockholm

Publicerat: 19/01/2012 i Uncategorized

Tjenare!

Har varit i Stockholm stora delar utav dagen och suttit i möten. Det har kommit lite positiva saker och en del saker som jag behöver ordna lite med, men över lag var det en bra dag :)

Direkt när jag kom hem drog jag på mig kläderna och gav mig ut runt ån. 3 tunglöpta kilometer och sedan blev det 4km powerwalk efter det för att hålla uppe flåset lite. Måste komma igång ordentligt igen efter min vrickade fot.

Kosten var sådär idag. Åt persisk mat på lunchen vilket är väldigt gott, men ris är ju lite för mycket kolhydrater. dock får man ta det när man ej har så mycket val. Nu efter träningen blev det stekt vitkål med kyckling och en bit köttfärslimpa som var kvar i frysen. Bra mat, som både är nyttig och god. Vitkålen fyller verkligen upp en!

Gårdagskvällen var fröjdig som fan. Middag på Djinghis. Mongolisk buffe’ med Noppe, G och Herr. Martini. Gick verkligen loss på proteinet!

Det man käkade finner ni nedan, annars får ni ha en fröjdig kväll, för det ska jag framför projektorn nu :)

// Kaptenen

Kommentera

