Invägning 2 fas 4

Publicerat: 22/01/2012 i Uncategorized

Skippar skiten denna veckan med, går på faktan.

Inte på humör för jag tycker att allt känns konstigt och att jag ej får de resultat jag vill ha. Vet dock vad som krävs och hur svårt det är, så det är bara att borra ner skallen o köra :)

Fakta fas 4:

Startvikt: 132kg

Invägning 1: 128.9 kg

Invägning 2: 127.3 kg

Viktminskning veckan: -1.6kg

Viktminskning totalt fas 4: -4.7kg

Mål: -15kg (117kg)

Ha en fröjdig söndag!

// Kaptenen

kommentarer
  1. Elin skriver:

    Jag tycker inte du ska vara så hård mot dig själv min vän. Helt otroligt det du gjort hittills och någongång måste det nog sakta ner lite, kroppen är smartare än vi tror. Tycker som sagt att du varit otroligt duktig, kom ihåg det och ta nya tag när krafterna finns där. Tänker på dig. Kramar från oss:-*

  2. Paulina skriver:

    Jag instämmer i Elins kommentar. När man börjar en viktnedgång går det nästan alltid med en bra fart nedåt i början för att sedan sakta ner och då kan det gå väldigt sakta! Så beter sig kroppen både om man ska gå ner 60 kg eller om man ska gå ner 5 kg. Jag förstår din iver Johan men du har gjort ett sådant grymt jobb på en otroligt kort tid, det krävs en hel del för att kunna lyckas med det! :)

    • Johan Erixon skriver:

      Tack vännen! Men man är ju tävlingsmänniska och vill slå kroppen varje vecka. Var ju nere på dryga 120 o nu vill man fort ner igen, lika fort som.det gick upp ;)

  3. Syster skriver:

    Du är så duktig & kämpar hårt & ibland går det lite svårare neråt, de e sanningen! Inte deppa nu utan peppa!!! Kram

  4. Mr X skriver:

    Det är med ett bra tålamod , men blir vis i längden….

Kommentera

