Tisdag

Publicerat: 24/01/2012 i Uncategorized

Tisdag… veckans skitdag!

Helt sjukt vad sega de är, men nu är ju halva dagen gjord!

Blir att lira lite basket ikväll och känna lite på foten. Hoppas den håller!

Drog fram ett par box fresh för att hålla fossingarna fina :) Blir bar med dämpning i air max 360 sulan. Helt rätt kan jag tycka!

Igår jobbade jag en cirka 12 timmar och sedan åkte jag hem och käkade lite rester. En 1.5 timmars promenad med Tina var kvällens höjdpunkt och sedan blev det att fixa lite käk tills idag och sova. En bra dag helt klart där jag både han njuta av lite basket i sängen innan sängdags och bra mat och lagom träning för dagen. Pefekt helt enkelt!

Blev runt 1000 kcal och det var lagom för dagen känndes det som. Fick i mig en hel del protein och lite kolisar och fett. Var inte hungrig förän efter promenaden så tog då en morot och gick och la mig. Bra dag och även om jag var sinnesjukt sliten imorse när klockan ringde vid 04, så var det bra sömn och hyffsat lätt att komma upp.

Kroppen måste börja vänja sig vid träning igen, så bara att köra på tills man känner att vila är ett måste!

Ha en fröjdig dag nu!

// Kaptenen

Kommentera

