Mittwoch

Publicerat: 25/01/2012 i Uncategorized

Tjenare!

Då var det mitten utav veckan igen, och Tisdagen är som tur var över för den här veckan!

Hade en bra dag igår då jag jobbade 12 timmar igen och sedan åkte och tränade lite basket i Tranås.

Idag känns kroppen sliten dock, och man börjar känna av att man kört ett par dagar i rad.

Dock ska man ha klart för sig att utan träning så är det svårt att uppnå de resultat som jag förväntar mig, så det är bara att köra så ofta som man kan utan att slita ut kroppen :)

Maten funkar bra, och hamnade ganska exakt på 1200 kcal igår. Funkar bra för mig det här upplägget och jag vet att det fungerar fint. Så bara att fortsätta vara motiverad och hitta en balans senare.

Ikväll blir det nog räkwok och chilla. Kanske glo någon basketmatch och bara ta det lugnt i soffan. Känns som det max blir en promenad!

Ha en bra dag nu!

Cheers//

Kaptenen

Kommentera

