Torsdagsklubben

Publicerat: 26/01/2012 i Uncategorized

Njaaa va..blir nog ingen Torsdagsklubb för Erixon.

Det var ett par år sedan det var aktuellt, men jävlar vad mycket roligt man hade på den tiden!

Gårdagen var jättelugn och det känndes skönt att gå och lägga mig tidigt. Hade jävligt suspekta drömmar inatt som fan inte var sammanhängande på något sätt, men sov endå hyffsat OK!

Finns inte så mycket att säga med andra ord om gårdagen…..

Jag åkte och jobbade, tog en fika hos kusinen med familj, åkte hem och lagade mat och sedan somnade jag i soffan och gick och la mig runt 20.00!

Vaknade första gången vid 02.00 och trodde att den var runt 3.30 men sedan fick jag ju sova 2 timmar till vilket var skönt!

Fixade lite mat till dagen och packade träningsväskan och sedan var jag på jobbet straxt efter 06.

Känns som jag har en bra vecka på gång. Kroppen känns ganska OK så vi får väll se vad som kommer från detta. Bara att träna på och sköta allt det andra också!

Ikväll hoppas jag hinna till Tranås igen för lite Basket. Alltid roligt att variera motionen och ha lite kul!

Ha en bra dag!

// Kaptenen

 

 

 

Kommentera

