TGIF

Publicerat: 27/01/2012 i Uncategorized

Så är den äntligen här igen den underbara fredagen!

Dagen startade tidigt som vanligt, men låg faktiskt och drog mig till straxt innan 5 idag. Sjukt öm och stel i kroppen, måste bero på att jag fyller gubbe iår!

Träningen igår gick väll hyffsat och det tar några dagar innan man kommer tillbaks efter 1.5 månaders uppehåll.

Kroppen känns inte sådär kanon, men den lär ju kännas sämmre på Söndag eftersom jag ska hjälpa familjen att flytta imorgon :)

I övrigt blir helgen lugn med mycket mat och vila. Det blir naturligtvis en del träning och lite annat smått och gott, men jag ska åka till Tyskland 06.00 måndag morgon, så det blir väldigt lugnt i vilket fall som helst :)

Kvällen spenderas i Stadium Arena där Dolphins tar emot Sundsvall. Första matchen på säsongen som jag ser, och det ska bli roligt.

Annars önskar jag er en bra dag och en skön kväll!

// Kaptenen

Kommentera

