Invägning 3 fas 4

Publicerat: 29/01/2012 i Uncategorized

Tjenare!

Ibland känns det som att allt jävla slit är helt åt skogen och att kroppen gör som den vill endå. Den här veckan har jag kört 4 träningspass som varit bra, ätit strikt som fasen och legat lågt på kcal, hjälpt mor och far och flyttat och inte ätit något naturgodis som jag lovade mig själv…… Vad tror ni har hänt med vikten?!?!

Det kan jag säga er:

Fakta fas 4:

Startvikt: 132kg

Invägning 1: 128.9 kg

Invägning 2: 127.3 kg

Invägning 3: 126.9 kg

Viktminskning veckan: – 0.4kg

Viktminskning totalt fas 4: -5.1kg

Mål: -15kg (117kg)

 

Det sjuka är ju att jag känner det också. Har gått omkring och klagat i veckan att det ej känns bra och att jag ej tycker att jag får de resultaten som jag bör få, och sedan får man det svart på vitt. Riktigt konstigt!

Nu är det inte så att jag ger upp. Tvärt om blir jag vansinnig och vill köra som en besatt nästa vecka! Dock vet jag att jag ska resa och att det blir svårare då!

Dock blir jag jävligt sur och vresig och förstår inte hur fan saker och ting kan vara så tunga ibland! Känns sjukt att man ligger runt 1200-1500 kcal om dagen med 4+ träningspass och ej går ner något knappt. Inte så att jag äter sanslöst mycket kolhydrater som håller vätska heller… Oh well…. Inget att tjura ihop för. Idag har jag ju fria måltider egentligen, men det känns ju inte sådär välförtjänt just nu, så vi får väll se vad som händer med det!

Nog med gnäll! Jag önskar alla trogna läsare och vänner en skön Söndag! Imorrn bitti lyfter planet mot Frankfurt!

// Kaptenen

Kommentera

