Onsdag och åter i Sverige!

Publicerat: 01/02/2012 i Uncategorized

Tjenare,

Tillbaks efter en liten 2 dagars på mässa i Frankfurt.

Allt gick ganska smidigt, och även om det blir mycket snack och möten och gående så tycker jag det är roligt att se trenderna i branschen och se vad mina kunder gör utav mina råvaror.

Skönta att kunna besöka en stor skara kunder under samma tillfälle.

Kosten har varit helt OK förutom frukostarna, dock släpar ju träningen lite så det får vi ju ta igen i veckan :) Hinner nog 4 bra pass om det jag tar i lite!

I övrigt var det en ganska händelselös resa. Käkade dock riktigt bra italienskt på Måndag kvällen och det är ju alltid uppskattat!

Idag ska jag till bästa Hanna på Hon & Han o Mjölby och fixxa till barret också, så det kommer ju bli tip top igen!

Ha en fröjdig dag så hörs vi!

Cheers //

Kaptenen

kommentarer
  1. Hanna Malmén skriver:

    :-)

  2. Mr X skriver:

    Välkommen hem från Tyskland…..

Kommentera

